Jesli mi sie uda dotrzec to bedzie prownanie kto mial lepsza serie
Sprężyny w Octavii
Zwiń
X
-
Sprężyny w Octavii
Ostatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
-
-
Re: Sprężyny w Octavii
Zamieszczone przez PiotrusOstatnio z Bapit'em kombinujemy jakie sprezyny zalozyc zeby Octavia nie wygladala jak all-road ani tez jak low-rider :wink: U siebie mam eibach'y i niestety ale tyl siedzi straaaasznie na glebie, gdy do auta wsiada cztery osoby to juz jest wogole tragedia
Niedlugo zamawiam blistein'y i zastanawiam sie tez nad kupnem nowych sprezyn.
Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
mam u siebie cały zestaw...tzn amortyzatory i sprężyny...obnizenie -35 i faktycznie tak jest....twardosc jest moim zdaniem akurat...tzn mozna bezstresowo sie przemieszczać po warszawskich ulicach nawet na oponach 225/45...a jednoczesnie w zakrętach trzyma sie całkiem fajnie.....co do Eibachów to w Ibizie miałem to samo...siadały pod obciążeniem strasznie....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSA ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
najchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez MisiekWAWnajchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWale od 1.8T :!: a TDI, zwłaszcza 130 nie wiedzieć czemu, jest dużo cięższe, więc te same sprężyny usiada więcej :?
Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecTez mnie to zastanawia ,co w TDI jest takie ciezkie w porownaniu do 1,8T? :roll:
Pytanie ile jest ten silnik tdi ciezszy? wiecej niz 20-30kg to chyba nie jest, w tedy by chyba wiecej na tych sprezynach nie usiadl ,ale moze jakies wzmocnienia sa w tdi bo wieksze sa drgania silnika i one moza waza ? :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAW... ostatnio ktoś na autokaciku pokazywał foty Punto JTD ze sprężynami obniżającymi... zamiast 30mm siadał chyba z 70 i to powtarzalnie na drugim komplecie sprężyn :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecCena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
Komentarz
-
-
danielpoz
zalozyc na tyl srube-dystans tak sam jak jest dawany do zestawow z gwintem
chyba waitec to ma w ofercie ale nie tylko on z pewnoscia
Komentarz
-
Zamieszczone przez MiKruSA ma ktos zestaw b6+sprezyny eibacha?? Bo z tego co widze po samochodach Dede i Miska to b6-ki dosc mocno wypychaja przod w gore.
Tak sobie mysle, ze jakby zalozyc krotsze sprezyny to bedzie pewnie niewiele nizej niz seryjnie... :? :?
Pozdr!
BP
[ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:15 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWnajchętniej to bym obniżył o 15mm i ani mm mniej :twisted: poprawiłby się wygląd, a nie byłoby dramatu :roll:
Pozdrawiam,
Bartek
[ Dodano: Wto 12 Kwi, 05 17:18 ]
Zamieszczone przez SamiecW gazecie widzialem dystanse(weiteca) pod sprezyny podnoszace auto o 20mm,moze to plus sprezyny obnizajace? :roll: Cena z www.fosab.pl (byla w gazecie w tej reklamie) przod 322zl tyl 200zl :shock: drogo :? ,ale moze to jakas alternatywa :roll:
Pozdr,
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalA ja sie tak zastanawiam, co by sie stalo jakby przy zakladaniu B6 uciac od sprezyn seryjnych pol zwoju lub caly :?: :roll:
Komentarz
-
-
Gość
O obniżeniu u mnie nawet nie myślę raczej o utwardzeniu tej wysokości co aktualnie, ponieważ moja osłona silnika i tak oświetla drogę iskrząc o asfalt przy głąbokich koleinach.
Komentarz
-
Zamieszczone przez SamiecJa ogolnie nie polecam,samochod bedzie nizszy ,ale tak samo mieki :roll: co moze przyblizyc spotkanie miski z asfaltem :wink: ale ja to laik w tych sprawach jestem :szeroki_usmiech Niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowieTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz